Santiago Jaramillo, unul dintre producătorii jocului Fifa 09 a dezvăluit pe forumul oficial EA Sports câteva detalii despre gameplay-ul Fifa 10, mentionând că el se ocupă doar de varianta Xbox360 si PS3, (asadar nu cunoaste detalii despre ce va fi pe PC).
Fizica mingii: Am adus un număr considerabil de schimbări la acest capitol anul trecut, astfel obtinând ceea ce noi considerăm cea mai realistă simulare a unei mingi în aer. Au fost însă si câteva probleme pe care nu am putut să le rezolvăm, cum ar fi faptul că mingea sărea prea rapid după ce se lovea de un jucător. Anul acesta lucrăm să finisăm acest capitol si să eliminăm astfel de probleme.
Pasele cu exteriorul piciorului: În continuare vrem să aducem îmbunătătiri sistemului de pase, iar acest lucru însemnă mai multă varietate în joc. Anul trecut am implementat cu succes traiectoria curbată a unei pase printre. Pasele cu exteriorul sunt o parte importantă a jocului asa că acum încercăm să stabilim dacă miscarea se va realiza automat (cum sunt pasele cu calcâiul în Fifa 09) sau va putea fi accesatăcu unul din butoanele speciale de pe gamepad.
Pozitionarea liniei defensive: Trebuie să existe întotdeuna un echilibru între apărare si atac. La momentul actual, echipa din atac are un anumit avantaj când trimtie pase printre pe jos sau prin aer. Cred că una din probleme se datorează faptului că linia de fundasi a adversarului se apără prea sus în anumite momente iar pasele printre devin mult prea eficiente. Încercăm să remediem acest dezavantaj si sperăm că îi vom aduce schimbări esentiale în Fifa 10.
Alte elemente de gameplay: După cum am mai spus, avem un timp limitat de dezvoltare, asa că nu putem să ne adresăm tuturor problemelor dintr-o dată. Însă sperăm ca Fifa 10 să vă ofere o experienta unor îmbunătătiri superioare la toate capitolele: AI, faze fixe, joc fizic, apărare, pozitionare, portari, etc.
Modul Manager: Am primit foarte multe sugestii de îmbunătătiri pentru modul Manager din Fifa 10. Chiar dacă anul acesta nu vom avea timp să le luăm pe toate în considerare vă putem garanta că o mare parte din problemele mentionate vor fi rezolvate. Stim că acest mod este unul din cele mai importante aspecte ale jocului, asa că a primit toată atentia noastră în cursul acestui an. Astfel, meciurile simulate vor avea rezultate mai realiste (de unde si clasamentele vor fi mai realiste); sistemul de transferuri va fi detaliat si îmbunătătiri esentiale vor fi aduse atmosferei de la club, cresterii jucătorilor si asa mai departe. Avem un plan de priorităti, acesta asigurând că îmbunătătirea modului Manager nu va include doar Fifa 10 ci si toate cele care vor urma.
În plus, producătorul astepată sugestiile voastre pentru a îmbunătăti seria Fifa în acest topic, promitând că va citi toate postările si va aduce la cunostinta echipei dezvoltatoare cele mai importante observatii.
Fizica mingii: Am adus un număr considerabil de schimbări la acest capitol anul trecut, astfel obtinând ceea ce noi considerăm cea mai realistă simulare a unei mingi în aer. Au fost însă si câteva probleme pe care nu am putut să le rezolvăm, cum ar fi faptul că mingea sărea prea rapid după ce se lovea de un jucător. Anul acesta lucrăm să finisăm acest capitol si să eliminăm astfel de probleme.
Pasele cu exteriorul piciorului: În continuare vrem să aducem îmbunătătiri sistemului de pase, iar acest lucru însemnă mai multă varietate în joc. Anul trecut am implementat cu succes traiectoria curbată a unei pase printre. Pasele cu exteriorul sunt o parte importantă a jocului asa că acum încercăm să stabilim dacă miscarea se va realiza automat (cum sunt pasele cu calcâiul în Fifa 09) sau va putea fi accesatăcu unul din butoanele speciale de pe gamepad.
Pozitionarea liniei defensive: Trebuie să existe întotdeuna un echilibru între apărare si atac. La momentul actual, echipa din atac are un anumit avantaj când trimtie pase printre pe jos sau prin aer. Cred că una din probleme se datorează faptului că linia de fundasi a adversarului se apără prea sus în anumite momente iar pasele printre devin mult prea eficiente. Încercăm să remediem acest dezavantaj si sperăm că îi vom aduce schimbări esentiale în Fifa 10.
Alte elemente de gameplay: După cum am mai spus, avem un timp limitat de dezvoltare, asa că nu putem să ne adresăm tuturor problemelor dintr-o dată. Însă sperăm ca Fifa 10 să vă ofere o experienta unor îmbunătătiri superioare la toate capitolele: AI, faze fixe, joc fizic, apărare, pozitionare, portari, etc.
Modul Manager: Am primit foarte multe sugestii de îmbunătătiri pentru modul Manager din Fifa 10. Chiar dacă anul acesta nu vom avea timp să le luăm pe toate în considerare vă putem garanta că o mare parte din problemele mentionate vor fi rezolvate. Stim că acest mod este unul din cele mai importante aspecte ale jocului, asa că a primit toată atentia noastră în cursul acestui an. Astfel, meciurile simulate vor avea rezultate mai realiste (de unde si clasamentele vor fi mai realiste); sistemul de transferuri va fi detaliat si îmbunătătiri esentiale vor fi aduse atmosferei de la club, cresterii jucătorilor si asa mai departe. Avem un plan de priorităti, acesta asigurând că îmbunătătirea modului Manager nu va include doar Fifa 10 ci si toate cele care vor urma.
În plus, producătorul astepată sugestiile voastre pentru a îmbunătăti seria Fifa în acest topic, promitând că va citi toate postările si va aduce la cunostinta echipei dezvoltatoare cele mai importante observatii.