Perete/Sticla care se poate sparge
Descriere: In acest tutorial va voi invata cum sa faceti un perete sau o sticla care se sparge.
Invatare:
*mai intai selectam block tool si facem un perete cu o textura din sticla sau fara [eu va arat cu sticla]
*si il ridicati sau il faceti cat vreti voi de mare
*apoi dam un click pe el cu selection tool si apasam CTRL + T
*aveti mai jos func_breakable - dati click pe el
*aici va trebui sa facem cateva setari:
*Strenght: aici puneti din cate gloante sa se sparga geamu [default 1]
*Render Mode: setam Pure Color
Optional:
*Spawn On Break: puteti sa faceti dupa ce se sparge geamu sa cada din el un healt pack , gloante sau armura
dupa ce ati setat mai sus dati "x" si am terminat
----------------
care nu se sparge:
dati click pe sticla cu selection tool, apoi apasati ctrl + t si alegeti in lista acea func_wall ... iar la render mode , solid no light.
ca sa fie transparenta umblati la fx amount [1-255] va puteti juca voi cu numerele ... la 100 arata cel mai real ... !
Descriere: In acest tutorial va voi invata cum sa faceti un perete sau o sticla care se sparge.
Invatare:
*mai intai selectam block tool si facem un perete cu o textura din sticla sau fara [eu va arat cu sticla]
*si il ridicati sau il faceti cat vreti voi de mare
*apoi dam un click pe el cu selection tool si apasam CTRL + T
*aveti mai jos func_breakable - dati click pe el
*aici va trebui sa facem cateva setari:
*Strenght: aici puneti din cate gloante sa se sparga geamu [default 1]
*Render Mode: setam Pure Color
Optional:
*Spawn On Break: puteti sa faceti dupa ce se sparge geamu sa cada din el un healt pack , gloante sau armura
dupa ce ati setat mai sus dati "x" si am terminat
----------------
care nu se sparge:
dati click pe sticla cu selection tool, apoi apasati ctrl + t si alegeti in lista acea func_wall ... iar la render mode , solid no light.
ca sa fie transparenta umblati la fx amount [1-255] va puteti juca voi cu numerele ... la 100 arata cel mai real ... !